لوگو طوس بار

باربری شمال تهران (4 لیست قیمت ارزان ترین اتوبار)

باربری شمال تهران-اتوبار برای اسباب کشی شمال تهران

 

باربری شمال تهران با توجه به کیفیت خدماتش در بین مردم شناخته، معروف و محبوب میشه؛ همچنین میزان پایبندیش به قوانین وضع شده از طرف اتحادیه باربری شمال تهران بر اساس منافع مشتری، خیلی اهمیت داره.

به همین دلیل هم از بین تعداد زیادی از شرکت‌های اتوبار شمال تهران که دارن فعالیت میکنن، برخی از اون‌ها خیلی بیشتر از بقیه مورد توجه قرار میگیرن.

موضوعات این مقاله:

  • قیمت باربری شمال تهران در سال 1402
  • محدوده خدمات طوس بار کجاست؟
  • لیست بهترین باربری های شمال تهران
  • خدمات اتوبار شمال تهران چیه؟
  • 6 ویژگی بهترین اتوبار شمال تهران

 

قیمت باربری شمال تهران در سال 1402

عوامل زیادی بر هزینه باربری و اسباب کشی در تهران تاثیر داره (مثل وزن و حجم بار-نوع ماشین-بیمه بار-مسافت-بسته بندی و…)

که در جدول زیر حدود هزینه باربری شمال تهران را در سال 1402 میبینید:

کرایه خاور برای سه ساعت 940 هزار تومان
کرایه نیسان برای دو ساعت 400 هزار تومان
کرایه کارگر برای سه ساعت 250 هزار تومان
کرایه خاور برای شهرستان تماس بگیرید

 

محدوده خدمات اتوبار شمال تهران

محدوده باربری شمال تهران

در جدول زیر لیست مناطق مهم شمال تهران را میبینید که اسباب کشی اثاثیه منزل در این مناطق توسط طوس بار انجام می شود:

تجریش نیاوران قلهک
زرگنده جماران ازگل
مینی سیتی سوهانک حسین‌آباد
اقدسیه زعفرانیه آجودانیه
فرمانیه کامرانیه داودیه
جردن الهیه اوین
درکه ونک دروس
لویزان مبارک آباد محمودیه
دزاشیب ظفر

البته «طوس بار» در سایر مناطق تهران هم فعال بوده و باربری شمال تهران به شهرستان را نیز انجام می دهد.

 

لیست بهترین باربری های شمال تهران

بیش از 100 اتوبار در شمال تهران فعال هستند که لیست بهترین باربری های شمال تهران در سایت اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری تهران همراه با شماره تماس و آدرس و وضعیت پروانه کسب (فعال/غیرفعال) ثبت شده.

لیست باربری های شمال تهران

لیست برخی از بهترین اتوبارهای شمال تهران :

  • طوس بار
  • اطلس بار
  • باربری بارکوب
  • باراست
  • اتوبار پاسداران
  • اتوبار حکیمیه
  • اتوبار دادمان
  • اتوبار ظریف بار
  • اتوبار سید خندان

برای دسترسی کامل در سایت اتحادیه به بخش معرفی اعضا و باربری های شمال تهران بروید.

 

 

خدمات باربری شمال تهران چیه؟

خدمات باربری شمال تهران

خدمات اتوبار (طوس بار) در شمال تهران شامل موارد زیر هست:

  1. ✅ اسباب کشی آسان در تهران
  2. ✅ بسته بندی حرفه ای وسایل
  3. ✅ چیدمان و دکوراسیون بعد اثاث کشی
  4. ✅ حمل بار از تهران به شهرستان
  5. ✅ ارسال کارگر بدون ماشین
  6. ✅ وانت، نیسان، کامیون، خاور

 

6 ویژگی معتبرترین باربری شمال تهران

همونطور که گفتیم باربری‌های معتبر و حرفه‌ای، ویژگی‌هایی دارن که آشنایی با اون‌ها میتونه به شما در انتخاب یه باربری معتبر که به صورت حرفه‌ای داره خدماتش رو ارائه میده، کمک کنه.

در ادامه با 6 ویژگی معتبرترین باربری شمال تهران آشنا میشیم.

 

1. مجوز باربری در شمال تهران

📌 اولین و مهم‌ترین ویژگی معتبرترین باربری شمال تهران، داشتن مجوز و پروانه فعالیته؛ درواقع شرکت‌های باربری معتبر و حرفه‌ای، فعالیت خودشون رو به صورت قانونی و زیر نظر اتحادیه باربری شروع میکنن و تابع تمامی قوانین وضع شده هستن.

بنابراین یکی از مهم‌ترین نکاتی که در حین انتخاب باربری باید به اون توجه کنید، بررسی مجوز و پروانه فعالیته.

اگه شرکت باربری مورد نظرتون مجوز و پروانه فعالیت نداشت، اون رو از لیستتون حذف کنید و به هیچ عنوان خدماتی ازشون دریافت نکنید.

 

 

2. سابقه فعالیت بالای اتوبار شمال تهران

📌 سابقه فعالیت بالا یکی دیگه از ویژگی‌های معتبرترین اتوبار باربری شمال تهرانه که توجه به اون خالی از لطف نیست. شاید با خودتون بگید خب هر کسب و کاری یه زمانی کارش رو شروع کرده و مردم بدون داشتن سابقه فعالیت، به اون‌ها اعتماد کردن.

سابقه-فعالیت-باربری-برای-اسباب-کشی-در تهران

این نظر کاملا درسته اما نکته مهمی که باید به اون توجه داشته باشید اینه که امروزه شرکت‌های باربری زیادی دارن در سطح تهران فعالیت میکنن؛ بعضی از این شرکت‌های باربری نوظهور، پیرو و تابع هیچ قانونی نیستن و از اونجایی هم که افراد زیادی نمیشناستشون، شما نمیتونید متوجه بشین که خدمات باکیفیتی ارائه میدن یا خیر؟ یا میزان تخصص پرسنل در خدماتی که ارائه میدن چقدره؟

و یا حتی شما نمیدونید که میزان رضایت مشتری‌ها از شرکت باربری موردنظر چقدره.

ولی از یه باربری که سابقه فعالیت بالا داره، میشه نتیجه‌گیری‌های زیادی کرد که در ادامه به مهم‌ترین اون‌ها اشاره میکنیم.

کیفیت خدمات

یکی از فاکتور‌های مهم برای بقای شرکت اتوبار باربری در میدان رقابت با سایر رقبا، ارائه خدمات باکیفیت و سیاست‌های مدیریتی اصولیه؛ زمانی که یه شرکت باربری سال‌های زیادی رو مشغول ارائه خدماته و به قول معروف تونسته همچنان تو میدان رقابت با شرکت‌های همکار و مشابه، برنده میدان باشه و در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده، این پیام رو به ما میرسونه که خدمات باکیفیتی رو ارائه میده، به همین دلیل هم تونسته سال‌های سال در این میدان دووم بیاره و هر روز بیشتر از قبل در بین مشتریانش محبوبیت کسب کنه.

🔶نکته: البته باید بدونید که همیشه سابقه فعالیت بالا تضمینی بر ارائه خدمات باکیفیت نیست بنابراین نمیشه سابقه فعالیت بالا رو به عنوان مهر تایید و تضمین صد در صدی برای ارائه خدمات باکیفیت دونست؛ و حتما باید خیلی جزئی به بررسی کیفیت خدمات بپردازید.

تجربه

یکی از پیامد‌های مفید سابقه فعالیت بالا اینه که تجربه پرسنل و مدیریت مجموعه، در نحوه ارائه خدمات بالا میره؛ مسلما کیفیت و نحوه ارائه خدمات یک شرکت باربری، پس از چندین سال فعالیت، قابل مقایسه با اولین سال فعالیت اون نیست و هرچه تجربه مدیریت و پرسنل بالاتر بره به همون اندازه هم عملکرد سیستم و پرسنل بهبود پیدا میکنه.

رضایت مشتریان باربری شمال تهران

رضایت-مشتریان-باربری-شمال-تهران

باربری‌هایی که سابقه فعالیت بالا دارن و افراد زیادی اون رو میشناسن، این امکان رو برای شما فراهم میکنن که میزان رضایت مشتری‌ها رو از نحوه ارائه و کیفیت خدمات بسنجین و بر اساس اون تصمیم‌گیری کنن.

آشنایی با نیاز های مشتریان

شرکت باربری شمال تهران که سابقه فعالیت زیادی دره، با کسب تجربه به نیاز‌های مشتری اشراف پیدا میکنه و نسبت به رفع این نیاز‌ها اقدام میکنه؛ درواقع شما با یه بررسی جزئی میتونید به این موضوع پی ببرید که شرکت‌های باربری‌ای که سال‌های زیادیه فعالیت میکنن، تنوع خدمات بالایی دارن و معمولا همه نیاز‌های مشتریانشون رو پوشش میدن.

 

 

3. پرسنل و کارگر متخصص باربری

یه اتوبار باربری حرفه‌ای، به کسب و کار خودش و همچنین اعتماد مشتری احترام قائله بنابراین مجموعش متشکل از پرسنل و کارگران متخصص و حرفه‌ایه و تمام خدماتی که ارائه میدن، حاصل تجربه و مهارت پرسنل مجموعست.

کارگر متخصص باربری

📌در واقع این نوع از شرکت‌های باربری، وقتی عضو‌گیری هم میکنن به آموزش نیرو‌های جدید میپردازن و بدون آموزش وظیفه‌ ی اسباب کشی شمال تهران رو به اون‌ها محول نمیکنن.

 

 

4. صدور بیمه و بارنامه

📌 صدور بیمه و بارنامه یکی از الزاماته و شرکت‌های باربری حتما باید اون رو رعایت کنن در غیر این صورت اصلا قابل اعتماد نیستن و شما باید نظرتون رو درباره دریافت خدمات از اون‌ها تغییر بدید. چون اگه به این مسئله توجه نشه ممکنه مشکلات غیرقابل جبرانی گریبانگیرتون بشه.

بارنامه شامل تمامی اطلاعات بار به همراه ساعت و تاریخ تحویل باره و به نوعی باعث شفاف سازی درباره بار، نحوه حمل و… میشه بنابراین الزامیه که صادر بشه.

بیمه کردن بار هم به این معنیه که اگه در حین بارگیری و انتقال بار هر خسارتی به بار وارد بشه، توسط بیمه جبران میشه.

به همین دلیل تاکید میکنیم که یه شرکت باربری انتخاب کنید که برای بار‌ها، بارنامه صادر میکنه و همچنین کوچکترین بار‌هارو هم بیمه میکنه تا در آینده با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت خسارت و… دست و پنجه نرم نکنید.

 

 

5. تجهیزات و امکانات پیشرفته باربری

📌 ارائه خدمات باکیفیت علاوه‌بر اینکه به مهارت، تخصص و تجربه پرسنل بستگی داره، در گرو یه مسئله مهم دیگه هم است که اون چیزی نیست جز “به کارگیری تجهیزات و امکانات پیشرفته برای ارائه خدمات”.

درواقع امروزه لازمه ارائه خدمات باکیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن، به کارگیری ابزار‌های کاربردی در اون زمینه‌ست؛ معتبرترین باربری شمال تهران هم به خوبی به این مسئله توجه میکنه و تمامی تجهیزات و امکانات پیشرفته رو برای ارائه خدمات مختلف، فراهم میکنه.

 

 

6. خودرو های مجهز باربری (وانت-نیسان-خاور-کامیون)

📌خودرو‌های حمل بار باید به روز و مجهز باشن چرا که درصد تصادفات و آسیب‌های جاده‌ای در خودرو‌های فرسوده خیلی زیاده؛ علاوه‌بر این مصرف سوخت خودرو‌های فرسوده بسیار بیشتر از خودرو‌های مدرنه به همین دلیل هم معتبرترین باربری شمال تهران، برای ارائه خدمات حمل بار از خودرو‌های به روز استفاده میکنه. درواقع نوع خودروی حمل بار تاثیر زیادی تو امنیت و سلامت بار داره.

بنابراین توصیه میکنیم قبل از انتقال بار توسط یه شرکت باربری، حتما بررسی کنید که از چه نوع خودرو‌یی استفاده میکنن و آیا این خودرو‌ها فرسوده هستن یا نه.

 

از اونجایی که امروزه به دلیل فعالیت شرکت‌های باربری مختلف، گزینه‌های زیادی در پیش رو دارید و انتخاب کمی دشواره؛ بنابراین توصیه میشه از آشنا‌ها و دوستانتون بخواید که اگه از خدمات یه باربری استفاده کردن و با نحوه کار اون‌ها آشنا هستن اون رو بهتون معرفی کنن؛

درواقع در چنین شرایطی دوستان شما بر اساس تجربه شخصی و میزان رضایتشون از نحوه دریافت خدمات، بهترین باربری شمال تهران رو معرفی کنن.

باربری و اتوبار در شمال تهران-طوس بار

باربری‌های معتبر معمولا زبانزد هستن و گاهی میشه اسم اون‌ها رو از زبان چندین نفر به صورت همزمان شنید؛

به عنوان مثال طوس بار یکی از این شرکت‌های باربریه که به دلیل ارائه خدمات باکیفیت توسط نیرو‌های حرفه‌ای و آموزش دیده و همچنین ارائه خدمات شبانه روزی به مشتریانش، توسط افراد زیادی شناخته میشه.

بنابراین اگه شما هم میخواید از خدمات باکیفیت و حرفه‌ای طوس بار بهره‌مند بشید، در هر ساعت از شبانه روز میتونید با شماره پشتیبانی ما تماس بگیرین (66003600) و خدمات موردنظرتون رو دریافت کنید.

 

مطالب مرتبط: باربری تهران با قیمت ارزان / باربری غرب تهران / باربری جنوب تهران / باربری شرق تهران

 

 

سوالات متداول

آیا بار های کوچک که وزن و حجم کمی دارن هم باید بیمه شوند؟

بله؛ همه بارها باید بیمه شوند و حجم و وزن بار در بیمه شدن یا نشدن اون هیچ تاثیری نداره. ممکنه از بعضی از شرکت‌های باربری شنیده باشید بارهایی که وزن و حجم کمی دارن، نیازی به بیمه شدن ندارن اما چنین چیزی اصلا حقیقت نداره و شرکت باربری فقط برای فرار از بار مسئولیت این کارو میکنه.

نوع خودروی حمل بار چگونه انتخاب می شود؟

نوع خودروی حمل بار با توجه به عوامل مختلفی مثل وزن بار، حجم بار، ارزش بار، نوع بار و... انتخاب میشه؛ برای بارهای با وزن و حجم کم، خودروهای سبک به کار گرفته میشه و برای بارهای سنگین و بزرگ، خودروهای حمل بار سنگین مناسب هستند.

5/5 - (50 امتیاز)

10 پاسخ

      1. سلام ممنون از همراهی شما
        بهترین باربری شمال تهران باید دارای مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل تهران داشته باشه و برای تمام بارهای سبک و سنگین بیمه نامه صادر کنه
        همچنین باید خدمات کامل اسباب کشی در شمال تهران رو بعهده بگیره (صفر تا 100 اسباب کشی شامل بسته بندی حرفه ای در مبدا و چیدمان و دکوراسیون در مقصد)
        قیمت ارزان و ماشین های سبک و سنگین (وانت-نیسان-خاور-ایسوزو) هم موارد دیگه ای هست که بهترین باربری شمال تهران باید داشته باشه
        که تمامی این موارد رو “طوس بار” داره و رعایت کرده

    1. سلام در خدمتتون هستیم
      زمان باربری شمال تهران به گیلان بستگی به حجم بار و تعداد طبقات در مبدا و مقصد و همچنین منطقه دقیق شمال تهران در مبدا و شهر دقیق مقصد در گیلان دارد
      برای اطلاعات بیشتر با طوس بار تماس بگیرید

    1. سلام بله ارسال بار از شمال تهران به تمام شهرستان های ایران (شهرهای بزرگ و حتی کوچک) داریم
      هزینه اش بستگی به نوع ماشین، مقدار بار شما، تعداد طبقات مبدا و مقصد، شهر مقصد و… دارد که با یک تماس با طوس بار میتونید همین الان استعلام قیمت داشته باشید

    1. سایت اتحادیه باربری شمال تهران (اتحادیه حمل و نقل درون شهری تهران) به آدرس ehkt.ir لیست تمام باربری های مجاز و حتی غیرمجاز شمال تهران را آورده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

شبانه روزی 22775520

66003600