لوگو طوس بار

قیمت باربری تهران

قیمت باربری تهران

قیمت باربری تهران برای افرادی که قصد انتقال بار و یا کالایی رو دارن از اهمیت زیادی برخورداره مخصوصا اگه این انتقال به خارج از شهر و یا یه استان دیگه باشه؛ چون گاهی فقط با در نظر نگرفتن یه نکته به ظاهر بی اهمیت، با مبلغ بسیار زیادی در فاکتور نهایی مواجه میشن که قطعا برای هیچ کس خوشایند نیست.

بنابراین خیلی خوبه که افراد آگاهانه نسبت به دریافت خدمات از اتوبار باربری‌ها اقدام کنن تا مورد سوء استفاده بعضی از شرکت‌های حمل و نقل قرار نگیرن.

برای برآورد صحیح هزینه‌های باربری، باید با عواملی که در تعیین قیمت باربری تهران نقش دارن، آشنا بشید؛ بنابراین شما رو به خوندن این مقاله دعوت میکنیم.

مقاله پیشنهادی : باربری جنوب تهران / باربری غرب تهران (لیست قیمت)

 

7 عامل موثر بر قیمت باربری تهران

همونطور که در بالا اشاره کردیم، برای برآورد هزینه‌ها شما باید حواستون به کوچکترین نکات هم باشه؛ چون جزئی‌ترین تصمیمات شما و یا شرکت باربری، تاثیر زیادی رو هزینه‌های مربوط به حمل و انتقال بار میذاره.

لازم به ذکره که آشنایی با عوامل موثر بر قیمت باربری فقط محدود به برآورد هزینه‌ها نیست؛ بلکه افراد با شناخت این عوامل میتونن شرکت‌های باربری معتبر و حرفه‌ای رو هم شناسایی کنن و فقط با تبلیغاتی مثل خدمات ارزان و… در دام سودجویان نیفتند.

در ادامه شما رو با 7 عامل موثر بر قیمت باربری تهران آشنا خواهیم کرد:

قیمت باربری تهران

1. تعداد خدمات باربری

به محض تماس و یا مراجعه به اتوبار باربری، از شما سوال میشه که قصد دریافت چه خدماتی رو دارید؛ چون هر خدماتی که در شرکت‌های حمل و نقل و اتوبار باربری‌ها ارائه میشه، تعرفه و هزینه مخصوص به خودشون رو دارن.

به عنوان مثال هزینه اسباب کشی با هزینه انتقال یه کالای مصرفی کاملا متفاوته؛ چون برای ارائه خدماتی مثل اثاث کشی، معمولا به ارائه خدمات جانبی مثل بسته بندی، جا به جایی وسیله‌های سنگین و خاص، چیدمان و… هم نیازه؛ همونطور که خودروی انتخابی برای کالای مصرفی با خودرویی که برای اسباب کشی انتخاب میشه، زمین تا آسمون فرق داره.

2. نوع خدمات باربری

قیمت باربری تهران با توجه به نوع خدماتی که ارائه میشه، متفاوته؛ درواقع برای خدماتی که نیازمند دقت، مهارت و تخصص بسیار بالایی هستن و باید توسط افراد متخصص ارائه بشن، هزینه بیشتری نسبت به سایر خدمات دریافت میشه.

به عنوان مثال خدمات چیدمان و دکوراسیون منزل، نیازمند دانش و مهارت زیادیه و نیروی متخصص خودش رو میطلبه.

و یه مثال دیگه اینه که هزینه حمل و انتقال وسیله‌های خاص و سنگین مثل میز ناهارخوری، گاوصندوق، یخچال ساید بای ساید، پیانو و… تفاوت زیادی با انتقال وسیله‌ها و بار‌های معمولی داره.

3.    تعداد کارگران

قیمت اسباب کشی در تهران

دستمزد کارگران از طرف اتحادیه باربری و به صورت ساعتی تعیین میشه؛ بنابراین شما بر اساس نوع خدمات و حجم کاری که دارید، میتونید تعداد کارگران مورد نیازتون رو مشخص کنید.

در این جا هم این قانون حاکمه که هر چه کارگران بیشتری رو استخدام کنید، قیمت باربری تهران هم افزایش پیدا میکنه.

نکته مهم: بیشترین سوءاستفاده‌ای که در بعضی از شرکت‌های باربری نامعتبر و گاها معتبر از مشتریان صورت میگیره، معمولا سر دستمزد کارگرانه؛ چون تعرفه و نرخ اتحادیه برای 3 ساعت تعیین شده اما وقتی فاکتور صادر میشه، تعرفه و دستمزد کارگر برای هر 1 ساعت ارائه خدمات لحاظ میشه.

بنابراین اگه قصد استخدام کارگر از شرکت باربری رو دارید، حتما مطمئن بشید که تعرفه و دستمزد کارگر برای 3 ساعت در نظر گرفته بشه و در قرارداد هم اون رو قید کنید.

توجه: بعضی از مشتریان فکر میکنن که اگه فقط یه کارگر استخدام کنن، هزینه‌هاشون رو میتونن کاهش بدن؛ اما مسئله‌ای که به اون توجه نمیکنن اینه که گاهی کار شما فقط با یه کارگر، در زمان تعیین شده تموم نمیشه؛ بنابراین باید دستمزد ساعات اضافی هم محاسبه بشه.

پس همیشه در حین استخدام کارگر به این نکته توجه کنید که آیا یه کارگر پاسخگوی نیاز من در مدت زمان تعیین شده هست یا خیر.

چون در بعضی از مواقع اگه شما چندین کارگر در اختیار داشته باشید، هزینه‌هاتون خیلی کمتر از داشتن یه کارگر برای تمام روز خواهد بود.

4.    مدت زمان دریافت خدمات اتوبار

در بالا به این موضوع اشاره کردیم، اما برای اطمینان دوباره مورد بررسی قرارش میدیم.

شما باید بدونید که تمامی خدماتی که در شرکت باربری ارائه میشه، محدوده زمانی دارن؛ و اگه مدت زمان ارائه خدمات از زمان تعیین شده طولانی‌تر بشه، باید هزینه اضافی بابتش بپردازید.

5.    بیمه بار در اتوبار تهران

یه عامل موثر دیگه در قیمت باربری تهران، هزینه‌های مربوط به بیمه باره.

توجه داشته باشید که هر شرکت باربری معتبری، تمام بار‌های مشتریان خودش رو بیمه میکنه؛ و شما هم با توجه به ارزش و نوع بار، باید حق بیمه رو بپردازید.

تذکر: هیچوقت برای کاهش هزینه‌های اتوبار باربری، از بیمه کردن بارهاتون خودداری نکنید. چون وقتی مشکلی در حین حمل و انتقال بار به وجود بیاد و به بار‌ها خسارت وارد بشه، بیمه موظفه خسارت وارد شده به بار رو جبران کنه؛ در غیر این صورت شرکت باربری هیچ مسئولیتی رو در قبال بار شما به عهده نمیگیره.

6.    تاثیر فاصله بین مبدا و مقصد در قیمت باربری تهران

ممکنه کمتر کسی به تاثیر قاصله بین مبدا و مقصد در قیمت باربری تهران توجه کنه؛ اما مسئله مهمی که باید در نظر داشته باشید اینه که هر چه خودروی حمل بار مدت زمان بیشتری رو در مسیر باشه، به همون اندازه هم استهلاک خودرو افزایش پیدا میکنه و سوخت بیشتری مصرف میشه.

بنابراین توصیه میکنیم که همیشه کوتاه‌ترین مسیر رو انتخاب کنید و همچنین مسیر‌هایی که تردد کمتری دارن و ترافیک در اون‌ها کمتره رو انتخاب کنید.

7.    نوع خودروی حمل بار در اسباب کشی

مسئله بعدی که باید در حین برآورد هزینه‌های باربری بهش توجه کنید اینه که نوع خودروی حمل بار تاثیر بسزایی در تعیین هزینه‌ها داره.

مثلا هزینه و کرایه کامیون نسبت به نیسان به مراتب کمتره؛ علاوه‌بر نوع خودرو، میزان مجهز بودن خودروی حمل بار هم نقش مهمی رو در تعیین هزینه‌ها ایفا میکنه. درواقع کرایه یه کامیون مجهز به پتو، ضربه‌گیر و لوازم حفاظتی با یه کامیون عادی متفاوته.

 

نرخ اتحادیه باربری تهران

در بخش قبلی شما رو با عوامل موثر در قیمت باربری تهران آشنا کردیم و حالا به خوبی میدونید که هزینه خدمات باربری بر چه اساس و قانونی تعیین میشه.

اما شما برای برآورد هزینه‌ها حتما باید به نرخ اتحادیه باربری تهران هم توجه کنید؛ چون هر سال تعرفه‌های خدمات باربری، توسط اتحادیه تغییر میکنه و شما میتونید با در نظر گرفتن اون‌ها به مقایسه قیمت خدمات باربری‌های مختلف بپردازید.

اتحادیه باربری برای تعیین تعرفه خدمات، هزینه بارنامه، کمیسیون باربری، مالیات و… رو هم لحاظ میکنه. به همین دلیله که تاکید داریم نسبت به کوچکترین نکات بی‌تفاوت نباشید، چون باعث میشه نتونید به درستی هزینه باربری تهران رو برآورد کنید.

نکته: لازم به ذکره که نرخ اتحادیه برای خدماتی مثل اسباب‌کشی، هر چند ماه یک بار اعلام میشه؛ بنابراین زمانی که قصد دریافت خدمات مختلف از شرکت باربری رو دارید، حتما یه سر به جدول تعرفه‌های اتحادیه بزنید.

 

قیمت اسباب کشی با وانت، نیسان، خاور، کامیون

قیمت اسباب کشی با وانت، نیسان، خاور و کامیون با همدیگه متفاوته؛ بنابراین در انتخاب هر یک از این خودرو‌ها باید به نکات زیر توجه کنید:

  • خودروی حمل بار رو با توجه به حجم اسباب و اثاثیه انتخاب کنید.
  • در حین انتخاب خودروی حمل بار حتما به فاصله بین مبدا و مقصد، برون شهری و یا درون شهری بودن و… توجه کنید.
  • خودرو‌های حمل بار باید مجهز به پتو، ضربه‌گیر و… باشن تا از آسیب رسیدن به اسباب و اثاثیه جلوگیری بشه.
  • وانت، نیسان، خاور و یا کامیونی که برای اثاث کشی کرایه میکنید، نباید فرسوده باشن.
  • از میزان مهارت و تجربه راننده اطمینان حاصل کنید.

امروزه بیشترین صدمه‌ای که در اسباب کشی و یا انتقال بار به افراد وارد میشه، اعتماد به تبلیغات خدمات ارزان قیمت، از طرف شرکت‌های باربری بی‌نام و نشانه؛ چون معمولا این شرکت‌ها نه اصول و استاندارد انتقال بار رو رعایت میکنن و نه به تبلیغات خودشون پایبندند. به همین دلیل هم قیمت اعلام شده در تبلیغات نادیده گرفته میشه و بعد از ارائه خدمات، هزینه‌های نامتعارفی به مشتریان اعلام میشه.

برای مقابله با چنین مشکلاتی ما در طوس بار، صفر تا صد خدمات موردنیاز مشتریانمون، از بسته‌بندی اسباب و اثاثیه گرفته تا چیدمان و دکوراسیون، انجام کار‌های فنی بعد از اسباب کشی تا ارسال کارگر بدون ماشین، همه همه رو در مجموعه خودمون جا دادیم؛ تا افراد نیازی به مراجعه به شرکت‌های خدماتی مختلف نداشته باشن.

اما 2 ویژگی مهم طوس بار که ما رو از سایر شرکت‌های باربری متمایز میکنه، داشتن شعبه در سراسر تهران و همچنین ارائه خدمات به صورت شبانه روزیه.

بنابراین شما فقط کافیه با شماره شعبه مورد نظرتون تماس بگیرید تا نیرو‌های حرفه‌ای ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام بشن.

 

قیمت باربری تهران برای اسباب کشی چگونه تعیین می شود؟

عوامل زیادی در قیمت باربری تهران تاثیر دارد مانند نوع خدمات تعداد خدمات فاصله مبدا و مقصد تعداد کارگر مدت زمان اسباب کشی بیمه بار و نوع خودرو که میتواند وانت نیسان و یا خاور باشد

ارزان ترین باربری تهران کجاست؟

قیمت اسباب کشی و باربری در تهران توسط طوس مطابق نرخ اتحادیه حمل و نقل درون شهری تهران دریافت می شود که ارزان ترین نرخ باربری در تهران می باشد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

شبانه روزی 22775520

66003600