لوگو طوس بار

باربری غرب تهران (لیست قیمت ارزان ترین اتوبار)☎️

باربری غرب تهران

 

 

باربری غرب تهران به ازای ارائه هر یک از خدماتش، هزینه‌ای رو دریافت میکنه؛ بنابراین معمولا افراد با دیدن فاکتور، این سوال براشون پیش میاد که هزینه نهایی چطوری محاسبه شده؟

✅کسب اطلاعات درباره نحوه محاسبه هزینه باربری غرب تهران، علاوه‌بر این که امکان مقایسه هزینه خدمات شرکت‌های باربری رو به شما میده، باعث میشه بتونید هزینه‌هاتون رو با توجه به خدمات مورد نیازتون، مدیریت کنید.

برای کسب این اطلاعات، ما در این مقاله محدوده خدمات اتوبار و تمام عوامل موثر و چگونگی محاسبه هزینه‌ باربری غرب تهران رو مورد بررسی قرار میدیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

قیمت باربری غرب تهران 1402

هزینه باربری بستگی به زمان و نوع بار داره که هر چقدر بار شما برای اسباب کشی بیشتر و سنگین تر باشه باید از ماشین بزرگتری (وانت<نیسان<خاور) استفاده کنید.

در جدول زیر لیست قیمت باربری غرب تهران در سال 1402 درج شده: 

 

کرایه خاور برای سه ساعت 940 هزار تومان
کرایه نیسان برای دو ساعت 400 هزار تومان
کرایه کارگر برای سه ساعت 250 هزار تومان
کرایه خاور برای شهرستان تماس بگیرید

 

محدوده خدمات باربری غرب تهران

محدوده خدمات اتوبار غرب تهران

 

نام باربری محدوده خدمات
اتوبار شهرک غرب شهرک غرب
باربری اکباتان شهرک اکباتان
باربری سعادت آباد محله سعادت آباد
اتوبار تهران ویلا تهران ویلا
اتوبار پونک پونک
باربری صادقیه صادقیه
باربری گلستان شهرک گلستان (شهرک راه آهن)
اتوبار جنت آباد محله جنت آباد
باربری شهران محله شهران
باربری ورد آورد ورد آورد
اتوبار تهران سر تهران سر
اتوبار ستارخان ستارخان
باربری چیتگر چیتگر
باربری دهکده المپیک دهکده المپیک
باربری تعاون سه راه تعاون (شهر زیبا)
اتوبار فردوس بلوار فردوس

 

 

باربری جنت آباد

جنت‌آباد در منطقه 5 غرب تهران است که از غرب به محله شهران، از شمال به حصارک، از شرق به محله‌های پونک و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی می‌رسه.
برای اسباب کشی در محله جنت آباد جنوبی و شمالی میتونید با شماره های شبانه روزی طوس بار در تماس باشید و از خدمات باربری جنت آباد استفاده کنید.

 

باربری پونک

پونک در شمال غرب تهران است که در منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران واقع شده‌است. … از شرق  به رودخانه پونک و از غرب به بزرگراه ستاری می رسد. بزرگراه همت و نیایش در جنوب و شمال این منطقه قرار دارد.
برای استفاده از خدمات باربری پونک (شمال غرب تهران) با شماره 22775520-021 بصورت شبانه روزی میتونید در تماس باشید.

باربری صادقیه

میدان صادقیه یکی از معروفترین میدان های منطقه 2 و 5 غرب تهران است. قبلا نام رسمی این محله آریاشهر بوده‌. این منطقه دربردارنده محله‌هایی از جمله صادقیه، طرشت شمالی، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

برای ارتباط با باربری غرب تهران در صادقیه با شماره 66033333-021 تماس بگیرید.

 

باربری شهرک غرب

شهرک غرب همونطور که از اسمش پیداست از مناطق شمال غرب تهرانه که در منطقه 2 شهرداری تهران هست.

محدوده ی شهرک غرب بین سعادت آباد، بزرگراه شهید همت، بزرگراه چمران و کوی گیشا واقع شده

و خانه های ویلایی آن توسط آمریکایی ها قبل انقلاب طراحی شده.

برای استفاده از خدمات اسباب کشی و اثاث کشی باربری شهرک غرب در داخل تهران و یا ارسال بار به شهرستان ها با شماره های شبانه روزی اتوبار طوس بار (66003600) در تماس باشید.

 

9 عامل موثر در هزینه باربری غرب تهران

شما زمانی میتونید هزینه باربری غرب تهران رو محاسبه کنید که با عوامل تعیین کننده و موثر در هزینه خدمات آشنا بشید؛

بنابراین در ادامه با این عوامل آشنا خواهیم شد و اون‌ها رو به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار میدیم.

 

 

1. وزن بار به عنوان مهم ترین عامل

اگه تا حالا بسته‌ای رو پست کرده باشید به خوبی میدونید که وزن بار، بیشترین تاثیر رو تو هزینه‌ای که باید بپردازید، داره؛

انتقال بار توسط باربری هم نمونه‌ای مشابه در مقیاس بزرگ‌تره بنابراین میشه وزن بار رو به عنوان اصلی‌ترین عامل موثر در هزینه‌های باربری معرفی کرد.

درواقع وزن بار شما تعیین کننده نوع خودروی انتقال باره؛ بار‌هایی که وزن بیشتری دارن با خودرو‌های سنگین و بار‌های سبک، توسط خودرو‌های معمولی حمل میشن.

 

اسباب کشی غرب تهران

 

2. از حجم بار غافل نشوید

حجم باری که قصد انتقال اون رو دارید هم مثل وزن بار، تاثیر مستقیمی روی نوع خودروی انتقال بار داره؛

گاهی بار از نظر وزنی بسیار سبکه اما حجم بسیار زیادی داره، به همین دلیل هم باید خودرویی انتخاب بشه که بار به راحتی در اون جا بگیره و بدون این که بهش فشار وارد بشه، از مبدا به مقصد انتقال داده بشه.

 

 

3. ارزش بار را در هزینه ها دست کم نگیرید

مسئله مهمی که باید بدونید اینه که به هیچ عنوان نحوه حمل یک بار ارزشمند و گرانبها در مقایسه با یک بار معمولی، یکسان نیست.

📌 درواقع نحوه انتقال، بیمه و… هر یک از این دو نوع بار، با هم متفاوته؛ بنابراین این گزینه هم به عنوان یک عامل مهم و موثر در هزینه باربری غرب تهران تلقی میشه و در انتقال بار، باید به اون توجه بشه.

نکته: برای کاهش هزینه‌های باربری، هیچوقت به این فکر نیفتید که بار و کالای باارزشتون رو با باربری معمولی انتقال بدین؛ چون ممکنه بهای سنگینی رو بابت این تصمیم بگیرید.

پس این گزینه یکی از گزینه‌هاییه که نباید به هیچ عنوان به اون بی‌توجهی بشه.

 

 

4. مسافت بین مبدا و مقصد را جدی بگیرید

مسافت بین مبدا و مقصد تاثیر مستقیمی روی استهلاک خودرو و همچنین مصرف سوخت داره؛ بنابراین طبیعیه که هر چه قدر مسافت بین مبدا و مقصد بیشتر باشه، هزینه بیشتری هم از مشتری دریافت میشه.

نکته خیلی مهمی که کم‌تر کسی از اون مطلع هستن اینه که وقتی فاصله بین مبدا و مقصد مطرح میشه، به این منظوره که خودروی حمل بار هر چه قدر در مسیر باشه، زمان صرف شده محاسبه میشه و بر اساس اون هزینه‌ای از صاحب بار دریافت میشه.

باربری غرب تهران

بنابراین خیلی مهمه که شما بتونید مسیری رو برای انتقال بار‌هاتون انتخاب کنید که مدت زمان در مسیر بودن خودروی حمل بار رو به حداقل برسونید؛

به عنوان مثال انتخاب مسیر‌های کم تردد که ترافیک کم‌تری دارن، وضعیت جوی مناسب و همچنین جاده و… میتونه سبب کاهش هزینه‌های باربری بشه.

 

 

5. مصرف سوخت و تاثیر آن در هزینه باربری غرب تهران

ممکنه وقتی مشغول محاسبه هزینه باربری هستید، این گزینه رو چندان به یاد نیارید و در محاسباتتون از اون غافل بشید؛ یا حتی اگه به اون توجه کنید، باز هم نکات جزئی که تاثیر خیلی زیادی رو هزینه سوخت داره رو چندان جدی نگیرید.

📌 به عنوان مثال شما باید بدونید که خودرو‌های حمل بار در دو نوع گازوئیلی و بنزینی وجود دارن که هزینه این دو نوع سوخت با هم متفاوته.

یا مثلا سن خودرو میتونه مثال خیلی خوبی باشه چون معمولا افراد انگشت شماری به اون توجه میکنن؛ بهتره بدونید که هر چه خودرو قدیمی‌تر باشه، مصرف سوخت بیشتری هم داره بنابراین طبیعیه که هزینه بیشتری هم دریافت بشه.

 

 

6. نوع خودرو را متناسب با نوع بار انتخاب کنید

تو گزینه اول که مربوط به وزن بار بود به این مسئله اشاره کردیم، نوع خودرو و حتی تجهیزات داخلی خودرو، با توجه به بار شما انتخاب میشه.

خودرو‌های سنگین اجاره بهای بیشتری نسبت به خودرو‌های معمولی دارن؛ به همین دلیل هم تاکید میشه که نوع خودرو رو با توجه به نوع بارتون انتخاب کنید.

به عنوان مثال بعضی از افراد با این که خودروی نیسان برای انتقال بارشون مناسبه، خودرو‌های سنگینی مثل خاور رو انتخاب میکنن، درحالی که چنین انتخابی تاثیر خیلی زیادی تو هزینه نهایی میذاره.

 

 

7. نوع بسته بندی بار

بسته بندی حرفه ای برای اثاث کشی غرب تهران

هر بار و کالایی با توجه به ویژگی‌هایی که داره، بسته‌بندی میشه؛ بنابراین هزینه متفاوتی برای بار‌های شکستنی، اسباب و اثاثیه، مصالح ساختمانی و… تعریف شده که همه در نهایت در فاکتور شما تاثیر میذاره.

 

 

8. بیمه بار الزامی است

ممکنه یه سری باربری ها این ادعا رو داشته باشن که بار‌های کوچک نیازی به بیمه شدن ندارن؛ اما بهتره بدونید که بیمه بار الزامیه و همه اتوبار باربری‌ها موظف هستن هر باری رو با هر وزن و حجمی بیمه کنن؛

📌بنابراین اگه شما قصد دارید هزینه باربری رو کاهش بدید، حذف بیمه، اصلا عقلانی نیست.

درسته که هزینه بیمه بار با توجه به ارزش بار متفاوته و ممکنه بیمه کردن بار‌های باارزش براتون کمی مشکل باشه؛ اما مسئله مهمی که وجود داره اینه که اگه بار‌های شما دچار هرگونه آسیبی بشه، بیمه خسارت رو جبران میکنه.

 

 

9. صدور بارنامه

همه باربری‌های معتبر، برای تمامی بار‌ها، بارنامه صادر میکنن که این بارنامه خودش در هزینه نهایی باربری غرب تهران، تاثیر داره؛ بنابراین حتما باید در لیست عوامل موثر در هزینه باربری آورده بشه.

اگر نمیدونید بارنامه چیه و چرا انقدر اهمیت داره که حتما باید از طرف شرکت باربری برای تمامی بار‌ها صادر بشه، توضیحات زیر رو مطالعه کنید.

📌بارنامه شامل تمامی اطلاعات بار مثل وزن، حجم، نوع، ارزش بار و… میشه؛ همچنین تاریخ و ساعت بارگیری و تحویل بار در مقصد، به صورت دقیق ثبت میشه.

بنابراین بارنامه در کنار بیمه بار، میتونه تضمین خوبی برای دریافت خدمات باکیفیت در زمان مقرر شده باشه و همچین در صورت بروز هر گونه مشکلی شما به صورت مستند، همه مدارک برای دریافت خسارت رو در اختیار خواهید داشت.

 

 

🔶 نکته: درسته که آشنایی با عوامل موثر در هزینه باربری غرب تهران، در محاسبه هزینه‌ها موثره اما این به تنهایی کافی نیست و مسئله مهم‌تر از همه اینه که شما شرکت باربری معتبر و حرفه‌ای رو از بین اتوبار باربری‌های مختلف انتخاب کنید؛

طوس بار در لیست باربری های غرب تهران در سایت اتحادیه حمل بار تهران ثبت شده و تیم پشتیبانی ما در طوس بار، برای آسودگی خیال مشتری، به صورت 24 ساعته، پاسخگوی سوالات شما هستن.

پس اگه قصد دارید بارهاتون رو به صورت ایمن و از طریق یه شرکت باربری معتبر و شناخته شده انتقال بدین، فقط کافیه با شماره‌ تماس‌هایی که در اختیارتون قرار دادیم در تماس باشید و قبل از دریافت هرگونه خدماتی از راهنمایی‌های کارشناسان حرفه‌ای ما بهره‌مند بشید.

 

مطالب مرتبط: اسباب کشی در تهران / باربری از تهران به شهرستان / باربری تهران با قیمت ارزان / باربری جنوب تهران

 

سوالات متداول

امکان ارسال کارگر به همراه بار به مقصد وجود دارد؟

شرکت‌های باربری، هم برای بارگیری کارگر‌های حرفه‌ای و مجربی رو به محل اعزام میکنن و هم در صورتی که فرد نیاز به کارگر جهت تحویل و تخلیه بار داشته باشه، میتونه درخواستش رو با مسئولین طوس بار در میون بذاره تا همراه بار، کارگر هم فرستاده بشه.

خودرو های تجهیز شده در هزینه باربری تاثیر دارند؟

بله امکانات و تجهیزات خودرو در هزینه باربری تاثیر دارن؛ به عنوان مثال در اسباب کشی و یا انتقال بار‌های حساس، حتما باید از خودرو‌هایی استفاده بشه که به صورت کامل موکت بندی شدن و یا تجهیزات لازم برای محافظت و انتقال بار اصولی در اون تعبیه شده؛ بنابراین مشتری برای انتقال بار توسط این خودرو‌ها باید هزینه بیشتری بپردازه.

5/5 - (15 امتیاز)

10 پاسخ

      1. سلام بله بعنوان یکی از بهترین باربری های غرب تهران سایت “طوس بار” در گوگل رتبه داره
        ممنونم از نظر لطف شما امیدوارم باز هم بتونیم خدمات اسباب کشی خوبی رو به شما و آشناهاتون ارائه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

شبانه روزی 22775520

66003600